راهنمای درخواست آمون/خدمت

27 05 2020 06:48
کد خبر : 8238446
تعداد بازدید : 498

ثبت درخواست آزمون / خدمت                                                                 

الف) مراجعه حضوری: مراجعه حضوری و تحویل نمونه ها به واحد پذیرش مرکز خدمات آزمایشگاه (شنبه تا چهارشنبه ساعت 8تا 12 و 14تا 16)

--------------------------------------------------------------------------------------------

ب) مراجعه غیرحضوری (ارسال پستی): به جهت ثبت درخواست غیرحضوری لطفا فرم مربوطه را از قسمت فرم ها دانلود و تکمیل کرده و به همراه نمونه ها و مدارک پرداخت آزمون به آدرس پستی واحد پذیرش مرکز خدمات آزمایشگاه ارسال کنید.

نکات مهم:

  • شخصیت متقاضی بنا به درخواست او به صورت شخص حقیقی یا حقوقی تعریف می­شود. برای تعریف شخص حقوقی، شناسه ملی، کداقتصادی، شماره تماس، ایمیل و آدرس پستی الزامی است.(این موضوع در صدور فاکتور بسیار حائز اهمیت است و تغییر اطلاعات گیرنده فاکتور نیازمند سیر مراحل پیچیده اداری می­باشد).

 

  • عواقب ناشی از مغایرت در صحت اطلاعات هویتی اظهارشده توسط متقاضی به عهده اوست.
  • نمونه­ های دریافتی به مدت دو ماه نگهداری می­شوند و بعد از آن معدوم می­شوند.
  • متقاضی باید هرگونه خاصیت نمونه­ های خود را اعم از سمیت، خورندگی، محرک دستگاه تنفسی، کاهش سطح هوشیاری، پرتوزایی، قابلیت اشتعال و فراریت را اعلام کند و مسئولیت کلیه عواقب ناشی عدم اظهار خطرات نمونه مذکور برعهده متقاضی است.

 

پرداخت هزینه آزمون / خدمت

الف - پرداخت نقدی:

 درگاه اینترنتی آزمایشگاه علم مواد و میکروسکوپ الکترونی و ارائه پرینت واریز وجه به مرکز خدمات آزمایشگاهی.

 

ب- پرداخت از محل گرنت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی:

صاحبان گرنت شبکه آزمایشگاهی فناوری­های راهبردی می­توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر یا معرفی­ نامه معتبر و یا ارسال ایمیل دانشگاهی معتبر از صاحب گرنت، از این نوع گرنت با میزان درصد تخصیص داده شده توسط شبکه استفاده کنند و درصورت عدم پوشش کامل هزینه ها توسط گرنت (گرنت 100%) مابقی را بصورت نقدی پرداخت کنند.

نکته مهم:  معرفی ­نامه یا ایمیل باید دارای تاریخ اعتبار باشد و در غیر اینصورت تنها برای یک مراجعه اعتبار دارد.

                                            

ج- پرداخت از محل گرنت پژوهشی (اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا)

همه اعضای محترم هیات علمی دارای گرنت پژوهشی سالانه می باشند که می توانند از آن محل و از طریق سامانه آزمایشگاه علم مواد و میکروسکوپ الکترونی برای خود و یا دانشجویان خویش درخواست انجام آزمون/خدمت نمایند. 

دریافت نتایج آزمون

نتایج آزمون ها باتوجه به بازه زمانی اعلام شده برای هر آزمون از طریق ایمیل یا پیامک برای متقاضی ارسال می­گردد.

نکته مهمدرصورت تأخیر برای اطلاع نتایج آزمون با آزمایشگاه مربوطه تماس بگیرید. لینک ارتباط